Torsdag skal Formannskapet drøfte langsiktige strategier for næringsutvikling i Røros, sett i sammenheng med andre utviklingsområder som påvirker tilretteleggingen for næringslivet.
Møtet er unntatt offentlighet iht. offentleglova § 13, jf. forvaltningslovens § 13, 1.ledd nr. 2 da det vil være nødvendig å komme inn på forretningsmessige forhold.
Møtet vil være et arbeidsmøte, og det legges ikke fram innstilling i saken.
Dette er offentleglova § 13:
Kapittel 3. Unntak frå innsynsretten
§ 13. Opplysningar som er underlagde teieplikt
Opplysningar som er underlagde teieplikt i lov eller i medhald av lov, er unnatekne frå innsyn.
Føresegnene i forvaltningsloven om teieplikt gir sjølvstendige rettssubjekt som er nemnde i § 2 første ledd bokstav c eller d i lova her, høve til å gjere unntak for dokument og opplysningar i same omfang som dei gir forvaltningsorgan det.
Gjeld innsynskravet eit dokument som inneheld opplysningar som er underlagde teieplikt, og denne plikta fell bort dersom den som har krav på tystnad samtykkjer, skal innsynskravet saman med ei eventuell grunngiving på oppmoding leggjast fram for vedkommande med ein høveleg frist til å svare. Svarar vedkommande ikkje, skal dette reknast som nekting av samtykke.
Enhver som utfører tjeneste eller arbeid for et forvaltningsorgan, plikter å hindre at andre får adgang eller kjennskap til det han i forbindelse med tjenesten eller arbeidet får vite om:
2 tekniske innretninger og fremgangsmåter samt drifts- eller forretningsforhold som det vil være av konkurransemessig betydning å hemmeligholde av hensyn til den som opplysningen angår.