Kjellmark AS lanserer ny grafisk profil, som det heter i en pressemelding: Med stolthet for historien og blikket rettet mot fremtiden
Kjellmark AS, en ny aktør i bransjen etter sammenslåingen av Johan Kjellmark AS og Støholen Entreprenør AS, er stolte av å presentere sin nye grafiske profil. Begge selskaper har gjennom mange år hatt en sentral rolle i lokalsamfunnet og har en felles arv som nå er forent under ett navn – Kjellmark AS.
Som et ledd i å markere denne viktige overgangen og ruste seg for fremtiden i en stadig mer konkurranseutsatt bransje, har Kjellmark utviklet en ny visuell identitet. Målet med designprosessen har vært å bevare de historiske verdiene og tradisjoner, samtidig som de tar et uredd og nødvendig skritt inn i fremtiden med en moderne og tydelig identitet.
Den nye grafiske profilen er et resultat av grundig arbeid og omtanke, og Kjellmark er stolte av å presentere en identitet som forener fortid og fremtid, innovasjon og pålitelighet.
«Den visuelle identiteten gjenspeiler hvem vi er i dag – en moderne totalentreprenør som setter miljø, kvalitet og lidenskap i alt vi gjør» sier Trond Schjølberg, daglig leder i Kjellmark. Og legger videre til «vi er stolte av vår historie og våre verdier, men vi tror også på viktigheten av å se fremover. Konkurransen i vår bransje er hard, og dette er et viktig verktøy for å nå nye markeder og store oppdrag».
Profilen vil nå blir gradvis implementert og godt synlig i regionen både via arbeidstøy hos ansatte, men også all skilting, bannere og kjøretøy.